Helg, igen!

Veckorna går så jäkla fort, känns inte som om jag hänger med riktigt!
Igår var jag en sväng i Borås för att träffa Johanna och lilla Alva. Kunde inte
låta bli att shoppa lite heller ;-) Hittade en tunika på rea och en svart topp till ord.pris, helt nöjd med det :-)
Får införskaffa fler mamma-kläder i Ullared när vi åker dit någongång framöver.
Imorgon ska vi till Gbg och gå på mässa och träffa Texas! :-) Han är faktiskt egentligen det enda jag saknar
med Göteborg. Min allra bäste vän som alltid stöttat och tröstat och funnits där för mig. Oersättlig!


Här om dagen köpte jag en bok; Att möta förlossningssmärtan, som jag snart plöj igenom. Känns faktiskt lite
bättre redan. Det följde med en cd-skiva också, som jag dock inte har lyssnat på än. Jag kan bli lite irriterad på att de som fött barn på nåt sätt trycker ner ens rädsla som nåt barnsligt eller omoget. Vad är det som gör att de som redan fött barn helt plötsligt vet hur jag fungerar, tänker och känner? Vad är det som gör att de som redan fått sina barn helt plötsligt blir en jäkla besserwisser? Så tröttsamt... "Jag har faktiskt fött barn, så nu kan jag ALLT!"...

Snart kommer älsklingen hem så det är bäst att dra igång städningen nu. Har inte alls lust idag, bläää... :-(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0