Då...

så har man skaffat en blogg. Vet egentligen inte vad jag ska med den till, för mitt liv är ganska ointressant och händelselöst, haha!
Kommer ha den lösenordsskyddat ett tag, för att en del inte ska veta om en "hemlis" som snart inte går att hålla hemlig längre, nämligen jag att jag och min fantastiske prins väntar bebis till sommaren! Våran Mini som vi var och tittade på i måndags! H*n gick igenom UL utan anmärkning, vilket var väldigt skönt att höra, då jag nojjar rätt mycket... Visst, inga garantier, men ändå, kunde ju pusta ut lite i varje fall :-)


Imorgon ska jag på en mycket välbehövlig ansiktsbehandling. har inte varit på någon sedan 2001, typ, och efter alla år som svetsare så är det verkligen på tiden att huden får bli ordentligt ren.
Efter behandlingen drar jag till Göteborg för att först, förhoppningsvis, möta upp Sara, Fredrik och lille Lucas, sen träffa Angelica för att gå på Gbg Horse show. Det ska bli riktigt skojigt, men det känns som om det kommer bli en väldigt lååång dag. :-)

Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Funkar skit bra! =D Ska bli skoj att träffa dig imorgon, det var så längesen sist! =) Puss&Kram

2010-02-24 @ 15:45:53
URL: http://sastbro.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad fin lilla mini ser ut förresten! :D

2010-02-24 @ 15:46:51
URL: http://sastbro.blogg.se/
Postat av: Karin

Ja, det ska bli jättekul att ses! :-)

2010-02-24 @ 15:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0