Fredag!

Är riktigt seg idag. Var hemma strax efter 23.30 igår kväll. Gbg horse show var så jäkla rolig! Tack Annabelle för biljetterna!

Det var så skoj att få se värlscup-hästarna som man annars bara ser på TV. Och vilka hästar, sen, my gaaaad va fina de är. Tyvärr hade jag ju glömt kameran hemma, vilket var riktigt tråkigt, för vi fick sitta på första parkett, alldeles nere vid banan, och hur ofta händer det, liksom..? Hade kunnat få hur många fina bilder som helst! I den inledande 140-klassen var min favorit Rolf-Göran Bengtssons Olympic Z, som tyvärr fick ett stopp. Tror de missuppfattade varann lite, men som sen hoppade hur najs som helst. Jag och Angelica tänkte att den kanske va billig efter det och funderade på att lägga ett bud på en si sådär 12 miljoner. Det va helt ok för Erik, han skulle pantsätta Asta, så det va inga problem, haha.
Vi kollade inte helt klart på den följande 150-klassen, då vi kände att vi borde dra oss hemåt pga väglaget, och det var nog bra, för det regnade is när vi närmade oss Borås.
På mässan fanns det som vanligt hur mycket som helst att titta på. fast det kändes lite tråkigt att gå runt där nu när man inte har nån häst att handla till, eller nåt nytt till sig själv heller för den delen. Angelica köpte en assnygg hjälm med lite blingbling på. Hade inte heller tackat nej till en sån, men när skulle jag använda den...
När vi gick runt där kunde jag inte sluta tänka på hur mycket jag saknar Sabatini... Skulle hittat en fodervärd till henne istället för att sälja... Hade ju kunnat haft nåt föl efter henne nu... Snyft..!
Har försökt hitta hennes nuvarande ägare, men misslyckats. Hon som köpte Sabban av mig tror jag finns på facebook, och jag har skickat ett meddelande till henne och frågat, men fick aldrig nåt svar. Tråkigt! :-(

Iallafall är jag supernöjd med dagen, det var så kul att komma ut på nåt nu när jag oftast bara sitter hemma och ugglar.
Men nu är det helg och imorrn väntar Angelica och Helens 30-årsfest där man ska va utklädd till sin favoritlåt. Men först är det dags att ta tag i fredagsstädningen innan min älskling kommer hem.

Btw, Body shops nya sweet lemon var en besvikelse, så det blidde inte nåt köp...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0