Uppe tidigt

Idag ska jag ju iväg till Borås och Gbg. Gick upp tidigt för att hinna med. Skulle behöva ringa banken, men de öppnar inte förrän kl.10, och då sitter jag i bilen... Får väl försöka ringa min bankgubbe ändå... Känns lite tajt att betala såpass mycket som jag gör på lånet nu när jag är arbetslös. Har inte kunnat hjälpa Erik med hyran på hur många månader som helst. Han har inte klagat, läget är ju som det är, men det känns inte bra. Det blir ju knappast bättre när man får utbetalning varannan vecka, heller... Kommer ju bli bättre när jag får föräldrapenning, den kommer grundas på min Volvolön, och det är ju inte så tokigt! :-)
Såg på vädret igår att det ska komma underkylt regn eller snö idag, så jag blir lite nervös av att köra till Gbg. Mina däck sjunger verkligen på sista versen, men får hoppas på att Rv 40 är bra.
Idag har The Body shop premiär för deras nya serie Sweet Lemon, och jag är grymt nyfiken! Antar att den luktar lika mumsigt som deras andra serier! :-) Jag har 20% rabatt idag på den, så jag måste nog söka upp en butik för att sniffa lite.


Nä, nu är det dags för frukost. Får tvinga i mig massa idag så jag står mig länge ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0