Denna värme!

Nu börjar det bli lite jobbigt med värmen. När man inte ens kan lufta ur lägenheten på nätterna är det riktigt segt... Vi har 2 fläktar men inte hjälper det! :-(
Har varit väldigt dålig på att uppdatera men skyller på att det inte är så kul att blogga utan bilder, och jag har ny mobil och får det inte att funka att skicka bilder till min mailadress med den :-(
Förra veckan, i torsdags, var jag hos BM igen, allt verkar bra och hela 4 kg har jag gått upp. Nu är jag i vecka 39 och vill hemskt gärna att det ska vara över, väldigt snart!
Erik jobbar bara denna veckan också, sen har han semester! :-) Inte för att vi kommer åka på längre turer, men så underbart att ha honom hemma, min älskade prins <3
Förra måndagen hade vi officiell 3-årsdag och jag kan inte fatta att tiden har gått så fort!



Usch, klockan är inte ens 9.00 och det är redan 26 grader varmt inne... Åskan igår hjälpte inte ett dugg, nästan så det blev värre med luftfuktigheten...
Hoppas det svalnar av så småningom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0