Måndag igen

Idag har jag fått boka en ny tid för Loke. Har egentligen en tid för UL på honom nästa vecka, men nu verkar det som om han har lite blod i kisset, så det blev en tid i eftermiddag istället. Stackars gose-Loke... :-(


Inte kul när ens älsklingar mår dåligt!

Har även bokat en tid på kommunen för Eriks faderskapsintyg, så vi ska dit nästa vecka.
Imorgon blir det BM igen för glukos-nåt-prov. Får inte äta eller dricka efter kl.22 ikväll och sen sitta där och vänta några timmar innan de ska kolla mitt blodsocker. Känns sådär spännande. Väntrum är ju inte speciellt roliga :-/
Sist jag var hos BM var i v.12 och det är ju längesen nu. Om de är oroliga för att jag ska utveckla graviditetsdiabetes så tycker jag nog att jag skulle gå dit oftare..? Allt känns så flummigt!

Igår kväll låg Erik med sitt huvud på min mage och fick en spark av Mini :-) Han blev så glad! Jag berättade att jag fått en spark på handen i torsdags kväll när han inte var hemma och han blev helt till sig av otålighet för han ville också känna. Nu har han fått göra det och mer lär det ju bli :-) Underbart!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag fick och ta ett sånt prov gumman, det är något dom gör. =) Så jag tror inte du behöver oroa dig så mkt. Vad mysigt att mini har börjat att kicka nu! =)

2010-03-30 @ 07:44:58
URL: http://sastbro.blogg.se/
Postat av: Karin

Provet gick bra :-) Alla värden var bra så jag hoppas jag slipper göra det igen. Jaa, det är skitmysigt att känna de små sparkarna :-)

Kram

2010-03-30 @ 11:08:43
URL: http://karinsalltochingenting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0