Städdag

Fredagar är städdag här hemma. Erik slutar tidigt så jag ser till att det är städat tills han kommer hem så vi får extra tid utan att tänka på det inför helgen.
Igår var vi en sväng i Borås och jag köpte ett par mammajeans, så underbart sköna! :-) Är så förbaskat trött på att gå omkring i leggings, det känns som om man går i pyjamasbyxor hela tiden och dessutom behöver jag något lite varmare när vi åker till Sälen nästa söndag.
På H&M hittade jag också ett nagellack som är väldigt likt Essies hajpade nyans Mint candy apple. Eller jag tror att det är ganska likt, har inte sett Essies i verkligheten, men det är pastelligt mintgrönt i vilket fall. Ett kap, det kostade bara 29,50 :-)
I eftermiddag åker vi till Växjö, till Eriks kusin Zhandra och hennes gigantiska ridgeback Leo. Helt underbar vovve! Värsta morsgrisen är han dessutom :-)

När vi är i Växjö funderar vi på att åka och titta på en bil som finns till salu på ett företag där, en alpinvit 520 touring diesel. Inte för att vi ska köpa, utan mest för att reka lite. Som det ser ut nu kan vi inte byta bil. Erik funderar också på att sälja sin 525:a så vi bara har min Hedvig ett tag. Vi får se...

Nu är det dags att dansa runt med snabeldraken en stund
Hoppas ni får en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0