Tisdag

Så gick man in i vecka 20 igår :-)
Nu har vi börjat kolla efter barnvagn. Det lutar åt att det blir en Crescent Classic


Kanske inte i svart, utan en sandfärgad. Vi såg en på Barnvagnscentralen i Borås i lördags. Den va riktigt fin!
Eftersom vi inte har nåt emot att köpa begagnad så är väl chansen att hitta en i "rätt" färg kanske inte så stor men samtidigt har vi ju ingen panik än heller.

Jag letar också efter billiga Dermalogica-produkter. Var ju på ansiktsbehandling i torsdags och behöver förnya mina hudvårdsprodukter. Har hittat ett ställe i England där de finns för nästan halva priset, och det är ju inte så tråkigt. Dessvärre måste jag vänta med att beställa då jag som vanligt är ganska pank... :-(

Snart åker vi till Sälen, det ska bli kul! Men man kan ju knappast säga att man längtar till snö... Mest upplevelsen att vara där. Jag skulle gärna vilja åka hundspann, och det vill svärfar också, så han och jag får väl ta en tur en dag :-) Kommer nog inte åka några skidor, då jag sträcker mig så lätt nu. Minsta lilla kan göra ont och det är ju inte kul att behöva oroa sig för att ramla och slå sig. Stackars Erik, det är bara han som kommer åka utför, de andra är inne på längdskidor...

Idag är det en underbart solig vinterdag! Tyvärr är det total isgata ute, så det är svårt att ta sig fram utan att halka...

Kommentarer
Postat av: Opel Ola

¨Hej karin:p jo det finns jag har en just sandfärgad classic sand :D

2010-03-09 @ 08:41:13
Postat av: Karin

Hej Ola! Ja, de är fina sandfärgade :-) Men nu har vi nog ändrat oss ang märke och modell, men vi får se vart det slutar ;-) Kram

2010-03-09 @ 09:12:49
URL: http://karinsalltochingenting.blogg.se/
Postat av: Elin

Hade också crescenten som no.1 på listan först då den är rätt prisvärd (finns att köpa billigt på nätet om man kollar under blocket-annonserna) Men sen fick jag tipset att det är bra om bilbarnstolen passar på kärran när man är ute och åker med den lille och den sover gott i denna så är det synd och väcka den för att man ska byta från bilstol till barnvagn... Köpte alltså till slut Teutonian där man fick hela kitet med liggvagns-del, sittvagnsdel och en bilbarnstol till ett paketpris med rabatt på My baby i Torslanda! Om man sen blir nöjd återstår väl att se...! Hihi!

2010-03-11 @ 12:44:37
URL: http://www.schelander.zoomin.se
Postat av: Karin

Ja, dels är verkar den va prisvärd, men vi tänkte om och precis som ni så tänkte vi också på det där med babyskyddet i bilen. Har sagt till Erik att vi får åka till My baby och kolla nån dag. Men en Teutonia blir det, det är nog vilken färg som vi ska komma överens om, tror jag :-)Dessutom passar ju Graco-skydden på Teutonias vagnar bara man har adaptern och det märket kan man hyra under ett par månader via BB så det är najs!

2010-03-11 @ 12:51:15
URL: http://karinsalltochingenting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0