Åska idag?

Det pratas om att vi ska få åska här idag. Inte helt fel, jag älskar åska! :-)
Ikväll ska vi på återbesök till djursjukhuset med Loke. De som opererade honom sist vill kolla läget. Kisseriet funkar inte helt 100 för honom, vilket är jättetråkigt. Men han är pigg och glad, busar med de andra och äter och dricker som vanligt, så vi hoppas att det inte är nåt allvarligt...

Det har inte hänt så mycket här, så det är därför jag inte skrivit nåt på länge. Våran föräldrautbildning började förra veckan, men än så länge sades inget som jag inte redan läst på. Det kommer nog några nyttiga tips framöver! I onsdags var vi på MVC och lyssnade på Minis hjärljud igen och kollad SF-måtten. Allt verkar bra och jag har bara gått upp 3 kg. Hoppas jag klarar mig under tresiffrigt... :-P

Just nu längtar jag väldigt mycket efter skattepengarna jag ska få tillbaka. När de kommit så ska Asta steriliseras, resten av bebissakerna inhandlas och jag måste få tag på dörrlister till bakdörrarna på bilen! Har varit utan i 2 år nu, då det blev fel när Texas hade liggandes, och jag ville inte ha lackade fram och gråa bak.

En dag kanske Hedvig kan få bli lika fin igen som hon var innan:


På söndag ska vi åka med pappa till Såtenäs och titta på flottiljen där. De har "öppet hus" så man får gå in i hangarerna och kika och så. De ska bli kul! :-) Jag är ju uppvuxen med flygplan och bilar, och det sitter fortfarande kvar :-)


Nu har åskan kommit! Underbart! :-) Synd bara att älsklingen inte får vara med, inne på hans kontor märker han inte av den... ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0