Det värsta händer den bästa...

Igår fick min älskade vän somna in... Alla resor till och från djursjukhuset, alla ingrepp och mediciner kunde inte hjälpa honom längre :-(
Det känns som om en hand har kramat sönder mitt hjärta, det gör så ont att vara utan min älskade Loke!




Åh, vad jag älskar denna katt! <3
Kan inte fatta att han inte finns hos oss längre, att ingen Loke kommer möta oss i dörren när man kommer hem, tigger skinka av Erik när han gör sina mackor till jobbet eller försöker ta mat från våra tallrikar när vi äter vid Tv:n. Han skulle ju vara med och träffa Mini när h*n kommit...

Min älskade, älskade kisse, så saknad..!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åhnej! Vad hemskt!!! Jag beklagar verkligen sorgen! Lilla kissen då... Snyft! Hoppas han har det bra i katthimlen med massa möss att jaga!

Kram

2010-06-22 @ 14:45:42
URL: http://www.schelander.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0