I´ ve been Minxed! :-)

Äntligen har jag fått tummen ur och fått mina naglar fixade. Var hos gulliga Annika på Bloom i Borås och är sååå nöjd med resultatet.





Vi grundade med Shellac och minxade över det, då jag var i stort behov at något material på mina naglar som bara skivar sig :-(

Annars var det ju väldigt längesen jag bloggade och det känns inte riktigt som om jag har tiden att sätta mig. På kvällarna är jag helt slut, och går gärna och lägger mig tidigt...
Hoppas det blir bättre framöver!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan de va ju as coola !!! Me like a lot :) Kram från fru flugge

2011-11-03 @ 21:55:09
Postat av: GlitterLover

Discokula, dina naglar blev jättefina!

2011-11-08 @ 22:27:40
URL: http://glitterlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0