Påsken över

Det har varit en väldigt lugn helg här hemma.
Hämtade Loke från Blå stjärnan i fredags, han var inte den lyckligaste katten vi träffat, men när han kom hem igen var det bra :-)
Vi var en sväng i Borås på påskafton och kollade lite affärer.
Söndagen spenderades i Ulricehamn hos svärföräldrarna, Eriks pappa och ene bror slog ihop sina födelsedagar och det firades med god mat i massor :-)
I måndags åkte vi till Elmia och Custom motor show där vi mötte upp allra bästaste Texas och gick omkring och tittade lite. Tycker det blir sämre för varje år, tyvärr... :-( Lite samma hela tiden, mest plast när han dör vinner, typ.
Träffade inte så många gamla Gbg-vänner som jag trodde, utan bara glada Totte och Limmet. Min gamla jobbarkompis som jobbade som linemek såg jag också, men kunde inte med att hälsa då han inte verkade känna igen mig.
Igår fick vi åka in till djursjukhuset och betala Lokes vistelse där, det är en jävla tur att man har en bra försäkring på sina älsklingar alltså! Blev inte så blodigt som vi trodde. Med tanke på allt han råkat ut för med brutna ben och detta så är han verkligen värd sin vikt i guld ;-) Eller sedlar kanske är bättre ordval, hehe
Igår kväll fick vi se en spark från Mini, det var häftigt :-) Lite alienvarning är det ju, men ändå häftigt :-)
Idag håller jag på med brödbak, undra om det kommer kunna gå att äta det... :-/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0