4 dagar efter BF

Började klocka värkar igår eftermiddag men märkte att de till slut kom med längre och längre mellanrum, så jag gav upp. Sen vaknade jag inatt, strax efter 03 av att jag hade ont som fan. Satte igång värktimern på mobilen och klockade fram till kl 06 ca. De var samma sak nu, att de kom mer sällan, så jag struntade i det igen och försökte sova lite istället, men vaknade till varje gång det kom en. När vi sen gick upp så hade jag fått en blodblandad flytning och berättade det för BM som vi hade tid hos idag, och hon trodde det var en teckningsblödning och att förlossningen inte är så väldigt långt borta nu!
Håller alla tummar och tår för att vi inom en mycket snar framtid får träffa våran Mini! <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Nu får du uppdatera din blogg! Vill se pics på din son juh!!

KRAAM

2010-09-13 @ 12:44:18
URL: http://www.schelander.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0