Gräsänka

Prinsen är iväg på bättre produktions-kurs tills imorgon så jag är ensam med katterna. Lite tomt är det allt utan kärleken här, men det ska väl gå bra ändå :-) Han är ju hemma imorgon eftermiddag igen.
Idag drog jag med Mamma och syrran till barnvagnscentralen i Borås för att kolla lite. Hittade nån vagn som var intressant, men måste ha med prinsen och klämma och känna lite. Och Sara, vet du vad, det va en Bugaboo! ;-)
På väg hem stannade vi till på Blomsterlandet och där köpte jag några krukor med påskliljor som jag planterat i krukor ute på våran lilla trappa. Vi har haft 10 grader varmt här idag så jag har fått lite vårkänslor :-)
Köpte även en packe rosor som står på bordet när Erik kommer hem imorgon.
Trodde min BM skulle ringa mig idag ang UL som gjordes för en månad sen, men inte ett ljud från henne. Jag får väl ta och ringa henne imorgon igen. Konstigt att man ska behöva jaga någon när de sagt att de ska höra av sig och de vet att man är orolig..!? Inga pluspoäng där, inte...
Imorgon har jag även tid hos Sofie för att fixa håret. Ser fram emot det, men är samtidigt rädd för att jag blir missnöjd. Iofs är hon GRYM på färger, men jag ska ju ta mig tid att vänja mig vid att inte vara så ljus också ;-)
Har en idé om vad jag ska köpa till Systra mi i födelsedagspresent nu, och jag hoppas att hon kommer bli nöjd. Måste ta och fixa till ett extra fint kort till henne också, men min kreativitet har stått still ganska länge nu...
Köpte ståltråd idag för jag skulle ge mig på att göra egna servettringar, men den va nog för tjock och krånglig att ha att göra med, jag stack mig i fingret så det började blöda, så jag la ner det ganska fort igen. Jag som brukar ha tålamod med pilljobb... Får väl testa att ta upp det en annan dag istället. Jag är uttråkad, måste hitta på nåt att göra a.s.a.p!


Kommentarer
Postat av: Elin

Halloj halloj!

Att gå och oroa sig för sin bebis är en del av vardagen. Tror nog BM hade hört av sig om det vart nått att oroa sig över så att dom inte hör av sig är nog bara positiva nyheter! =)

Jag har börjat gå till BM-mottgn så ofta som varannan vecka nu, ska dit imon. Är ju rätt snabba besök som max tar en kvart typ, inte alls så spännande som i början. Inga mer UL ska ju göras heller. Ska bli dock bli intressant och veta om hon lagt sig neråt än... Går in i vecka 32 imon... Hjälp!

Kraam

2010-03-29 @ 10:03:54
URL: http://www.schelander.zoomin.se
Postat av: Karin

Heej! Inte långt kvar nu för din del :-) Spännande!

Min BM ringde i förra veckan, och hon hade pratat med han som gjorde mitt UL. Han bad om ursäkt för att han uttryckt sig plumt, men allt hade sett bra ut sa han. Han tog på sig allt ansvar om det skulle visa sig att han slarvat när Mini kommit, så jag får lite på hans ord.

Har du fått göra 1 UL plus könsUL?

Kraam

2010-03-29 @ 13:42:29
URL: http://karinsalltochingenting.blogg.se/
Postat av: Sara

Ahhh Bugaboo is the shit! :D Vilken modell var det? Kramis

2010-03-30 @ 07:46:42
URL: http://sastbro.blogg.se/
Postat av: Karin

Haha Sara, jag vet att du tycker det :-) Kan bara inte fatta varför den skulle vara så mycket bättre än andra vagnar..? :-/ De har ju samma funktioner, liksom. Erik gillar verkligen inte designen på dom, tyvärr, så vi får väl se :-) Det va en Cameleon!

2010-03-30 @ 11:11:08
URL: http://karinsalltochingenting.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag vet inte. Egentligen är den väl inte det. Men den har ju väldigt många födelar. Så som med adaptern som du bara klickar på vagnen för babyskyddet. Att den är fruktansvärt enkel och skön att köra. Väger knappt nått. Och sen det som hade störst betydelse för oss var att när man fäller ihop den, är den minimal och tar knappt ngn plats. Fredrik tycker att den också är skitful i designen, men är en praktisk vagn =) Men som sagt, finns andra bra vagnar också om man inte vill betala dom pengarna för den! =) Kramis

2010-03-30 @ 16:17:21
URL: http://sastbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0