Gbg-besök! :-)

I fredags fick vi fint besök från Göteborg :-) Linda, Tjorven och Skrållan kom och hälsade på. Jag har inte träffat Linda sedan jag flyttade för 2 år sedan, så det var jättekul att träffa henne och hundarna igen. Skrållan har jag inte träffat innan, men Tjorven och jag är bundisar från förr. Hon och Loke var ganska bra kompisar :-)
Skrållan är Tjorvens dotter.
Elvin älskar både hundar och katter, och han ville klappa hela tiden!
Så för att kunna ta bilden på dom ihop, var Erik tvungen att hålla i hans stol så han var still, haha!


Vi har väl i stort sett bestämt oss för att vi ska boka en Tjorven-valp nästa gång hon ska paras och jag längtar så mycket!
Blir jättebra när vi bor i huset, innan Elvin får syskon, att uppfostra valp.


Ska bara börja spara ihop cash nu..!

I huset är golvet klart och golvvärmen provtryckt och det verkar vara tätt. Skönt med tanke på att mattläggaren kommer imorgon och ska fixa badrummet uppe. Även elektrikern kommer imorgon och på tisdag dyker snickarna upp. Det börjar arta sig! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0