Gbg

Igår var jag en sväng i Gbg och träffade bäste Texas och gick en sväng på stan. Panduro var första stoppet, där jag köpte bokstäver i trä som ska målas vita och sitta på Elvins dörr. Sen hade Helena som har www.lipglossbitch.se visat upp ett glammigt läppglans från MAC, som jag ville kolla närmare på, så vi gick till Åhléns City. Tyvärr fanns inget av Cham pale-kollektionen kvar, så jag slog äntligen till på en ögonfransböjare från Shiseido som jag tänkt köpa väldigt länge, och en ny mascara, då min nuvarande från YSL är rätt slut.
Denna gången blev det Estée Lauder Sumptuous Bold Extreme. Har aldrig testat mascara från EL, så det ska bli spännande och se vad man får för resultat :-)



Både jag och Elvin var dåliga igår, febern slog till på väg hem från Götet och en hosta från helvetet har jag också fått. Elvin verkar pigg idag och har 37,7 i feber istället för 39,4 som igår. Som tur är har han inte fått någon hosta. Jag har fortfarande feber och känner mig inte det minsta alert. När jag hostar känns det som om huvudet ska gå i bitar... :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0