EOTD, NOTD

Jag är trött!!! Dessutom skulle jag åkt på babycafé idag, men glömde helt bort det i morse... :-(
Försökt att sminka bort lite trötthet...








Skuggorna är en guldig från Lancome och Trax från MAC. Fransarna grundade med Clinique naturally glossy mascara och sedan målade med Estee Lauders sumptuous bold extreme. Tightline med en Clinique penna som jag vässat av namnet på, måste köpa ny!

Nagellacket är China Glaze Purple Panic (neon). Kan inte få nog av neon eller starka färger på naglarna, det är ett måste för mig :-)

Snart kommer storprins hem från jobbet och har middag med sig. Hoppas vi kan åka iväg idag eller imorrn på lite ärenden... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0