Ett grattiskort

Då Elvins kusin fyller 8 år nu i veckan, var vi på kalas igår. Jag hade snott ihop ett grattiskort till William på lördagskvällen och såhär blev resultatet:







Jag gjorde kortet som en utvikbar tändsticksask, där lite tapet fick vara själva plånet. Då jag har ont om cs nu för tiden, blev det ett vanligt vitt akvarell som grund. Pappren med rocktema är från en serie som heter Rockstar och stämpeln är från The Greeting Farm, Wild Sprouts Tank. Hade sönder ett gammalt "skitarmband" och tog en del av kedjan och limmade på Tanks byxor, som om han hade en kedja hängandes där.
Inuti gjorde jag en ficka för en tag.
Motivet färglagt med Distresser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0