Sjukstuga, igen..!

Nu är vi småsjuka allihopa utom sambon. Barnen är snoriga, extra jobbigt för Ebbe att amma på nätterna, då nästäppan slår till, och jag har hosta, täppt näsa och tung i luftrören, ihop med allergi. Slut på kortisonnäsdroppar och inget helgöppet Apotek här, så det får gå med vanliga näsdroppar tills på måndag. Hostan är svinjobbig, och jag är sur över att jag alltid får problem med luftrören när jag blir minsta lilla förkyld. Det räcker med så jäkla lite..! :-(
Skulle behöva inhalator med riktigt bra skit i ;-)

Denna helgen skulle vi hunnit med en massa, men knappt hälften är gjort. Gullregnet är nedsågat och utmed muren har vi börjat rensa upp bland alla syréner och hallon. Någongång kanske vi har tomten vi föreställt oss, med altan och allt ;-) Fick en svart vinbärsbuske av svärmor och svärfar som kom förbi igår också, så den har fått en plats utmed muren, den med.
Har skickat in en bild på Ebbe med födelseinfo till BT idag, så vi får se när den kommer med.
Denna bild blev det:


Nu ska vi försöka sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0